Torsdag

Jag har helt glömt bort att det är torsdag...veckorna går för fort, ja! Torsdagkväll innebär att "Mammas pojkar" går på tv, orkar jag se på det? Sitter och försöker återhämta mig efter den måltid jag just slängt i mig.
Dagen har ägnats åt plugg, tvättat mina kläder som innehöll en hel öl från igår, surfat och gjort allt annat än att plugga...hm...kanske dags att sätta igång? Jag vet inte alls varför jag är så omotiverad inför det här provet, antagligen för att det är apstort. Förutom att provet är imorgon så ser jag fram emot fredag och helg, det blir myspys med min man, typ pizza och idol. På lördag blir det nog myspys med Team Vanilj, vilket jag också ser fram emot.

Glögg? Ja, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0