shout it out loud

http://www.youtube.com/watch?v=HyaB1e8CXgE
http://www.youtube.com/watch?v=4fFR7fmKUgw


Erik var grym igår, brukar tycka Erik är A och O men igår var han bara A!! Stackars Mariette fick lämna tävlingen, hade hoppats på att Tove gjort det, gillar inte hennes röst, hon är 16 och det hörs...det känns typ som att man är tillbaka på det estetiska programmet under gymnasietiden, ge mig manlig eller kvinnlig röst. Tack.

Igår var en bra fredag, mysig lektion, prov, på stan med älskling, WoW, Idol, chips med dipp, cola på burk och mörk choklad, kan en fredag bli bättre? Antagligen men det passade mig super igår.

Har en stressig helg framför mig, fick en hemtentamen i tisdags att skriva och som ska vara inne imorgon?? Jag trodde att det skulle vara en jobbig uppgift men jag älskar den, det handlar om teater, Shakespear, Macbeth, Medea, Grekland, Frankrike, eller hur att det låter underbart att skriva om? Som den här frågan "Välj ett skådespel i teaterkapitlet som du skulle välja att sätta upp som regissör, eller delta i som skådespelare. Motivera varför du väljer just detta!" Kan inte blir bättre. *glad*

Min älskling sitter i soffan och kutar runt med min lilla Kiddyface, hon är lvl 80 nu och börjar skaffa sig bra gear. Tyvärr hinner jag inte spela i helgen men snart är allt pluggnade över. Det kommer bli tomt utan mina skolböcker...

Jag återkommer.
                           

Kommentarer
Postat av: M

Klockrent :) Final snart också, jag är inte så insatt, har bara hört mycket om en tjej som skall vara otroligt snygg... :)

2009-11-28 @ 18:29:35
URL: http://oldek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0