Sartre är min gud

och enligt honom är tillvaron meningslös och det kanske han har rätt i?

Igår var en givande dag, vi körde en kortlek på psykologin som satte igång djupa tankar hos mig, samt att religionen var intressant, som vanligt. Matten däremot var inte lika givande... igår var andra gången någon sa till mig under lektionstid, varför pluggar du matte här? Du är ju skitduktig? Så frågan är, antingen är jag bra på matte eller så är jag väldigt bra på att låtsas att jag kan? Jag vet faktiskt inte.

Igår hade Team Vanilj återigen en krisfika och varför kan inte killar bara hålla sig till vänskap? Jag är typ rädd för killar, de är först jättebra vän med en och sen blir de kära och efter det orkar jag inte med dem mer. Stackars oss och stackars rödluvan.
Men det finns bra killar också, när jag kom hem igår så var det bara att äta och njuta av den tacos som min man hade fixat.

Jag kanske ska få tillbaka mitt X, jag har saknat henne så enormt mycket. Fast jag måste kolla över min ekonomi (csn-ekonomi) och hitta en som jag kan dela med? Någon som är pålitlig och hur finner jag som är så kräsen en sån person? X behöver mycket kärlek och en lugn tillvaro.
Jag googla hennes namn och fann en bild på oss från 2002 som jag inte ens hade en aning om att den fanns.


Jag har brunt hår och utsvängda byxor, för att det var mode då? Men visst är X underbart fin!



Jag är lite sugen på att åka in till stan och shoppa julklappar, (allt för att slippa plugga samhäll?) får se om min sambo vill med, jag vill passa på nu innan det är december och panik mycket folk överallt för då ställer jag in julen.

Puss


Kommentarer
Postat av: sanna

ÅÅh vad söt. Framförallt du med dina utsvängda byxor, men hästen var också mycket söt :D

2009-11-17 @ 14:52:44
URL: http://sannanicander.blogg.se/
Postat av: Långthårtävlaren Äm

Jag gillar byxorna! Håret med!

2009-11-17 @ 23:09:05
URL: http://charmelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0