Polymorph

Jag sitter och kollar på youtube, på Johan Glans, Björn Gustafsson, Idol, Queen etc och det slår mig att vad pinsamt allt egentligen är? Hur kan vi hängivet älska några vi inte känner och hur kommer det sig att de tar plats i världen? Hur kommer det sig att folk ställer upp på TV för att tävla om att bli designer? Modell? Kock? Hitta sin fru? Sin mammas pojke? Sin man? 
Och det slog mig hur tråkigt det är med bara ett liv, jag vill vara drottning, jag vill vara kändis, jag vill vara jag...och jag har bara ett val att ta. Hjälp mig, snälla?

Kommentarer
Postat av: Julia

Du ÄR redan drottning, vet du väl, vi är alla drottningar i Team Vanilj!

2009-11-14 @ 18:15:19
URL: http://twoforone.blogg.se/
Postat av: Sweetchai

Haha tack, vad gullig du är!

Men jag har tänkt till lite, och jag vill nog hellre vara en prinsessa, en som skapar skandaler genom att dricka vin, röka och använda kortkort!

2009-11-14 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0