Latmask

Ja, jag tror nog att det är så, att latmasken har hittit hit? Jag har ingen aning om varför jag skjuter upp mitt prov men jag orkar inte göra det, orkar inte plugga till det. Antagligen för att stressen över allt jag har att göra stör mig om nätterna och det resulterar i att jag är väldigt trött och seg om dagarna samtidigt som jag är rastlös, för jag har varit uppe i en timme utan anledning? Jag hade ingen ro att ligga kvar i sängen, kan ju bero på att min man jobbar och då finns inte någon anledning att ligga och dra sig ensam.
Jag är inne i en ägg-period, kokade ett ägg förut och fördelade det på två rostade smörgåsar och på det majonäs, vilken tur att jag inte har problem med att behålla vikten?

Min mamma ringde igår och jag blev glad, vi pratade på i 40 minuter och hon kallade mig filosofisk och att hon gillar att diskutera saker med mig. De orden värmer för jag ser upp till mamma väldigt mycket, hon är stark, skärpt och otroligt smart. Tack mamma, vi kommer snart ner och hälsar på dig!

Nu när jag är uppe före tuppen kanske jag ska se till att plugga ihjäl mig en stund? Kunna stryka saker på listan av vad jag behöver göra. Eller så lägger jag mig ner och sover bort allt?


Ciao.







Pappa vart tog du vägen
? Jag saknar dig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0