Knulla tills du skriker

Detta damp ner i brevinkastet, ett blad med "Trivsel och ordningsregler", bland annat står det "All störande verksamhet som tvätt, centrifugering, borrning, slipning och dylikt får inte alls ske på söndagar. För övrigt bör man tänka på att inte ha fönster eller balkondörrar öppna och spela hög musik eller ha TV:n på för högt. Respektera dina grannars egna val av underhållning."

Okej...det ska bli skönt att flytta snart, ja!! Herregud, orka ha sådana här ordningsregler, orka sitta instängd som i ett skyddsläger och leva med guds vilodag fastän det snart är 2010? Jag gillar sista meningen "respektera dina grannars egna val av underhållning" stackars grannar, ta på er öronproppar ikväll, för får jag inte ha TV:n på och balkongdörren öppen måste jag sysselsätta mig med något annat...godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0