Söndagen är oskyldigt grå

regnet har slarvat bort stoppknappen och jag har gömt mig under ett täcke, idag är det pluggandets dag. Ska läsa två böcker, skriva citatlogg och plugga inför ett big prov, eh? Orka att jag inte följer mitt pluggschema...men en vecka kvar med panikmycket sen blir det hyfsat lugna veckor.

Team Vanilj har förgyllt min helg med alkohol, kaffe, sushi, godis och film. Och på tisdag är det dags för vår nattlinnekväll, myys.

Jag saknar min man, han gick iväg till jobbet förut och mitt hjärta fällde en tår, han har jobbat kväll sen i onsdags och jag saknar honom så det gör ont. Han gav mig den bästa natten inatt, puss på dig älskling.



Vet du vad? Jag är snygg och jag vet om det.

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0