Foot of Africa

Klockan 08:15 slöt jag ögonen igen och sov fram till klockan 11. Jag önskar att jag inte hade vaknat för i min dröm fick jag nästan gratis hårförlängning och ett fint sms från min man att han skulle hjälpa mig med att plugga?
Allt det där försvann när jag vaknade.

Nu har jag städat hela lägenheten, bara badrummet kvar som ska skuras. Snart ska vi bege oss mot pizzerian och beställa hem 2 shish kebab med extra mycket sås på, mums. Och min man har köpt hem vin som vi ska skåla, Foot of Africa.

Jag kollade lite på en kille från Amercian Idol 2009 förut, Adam Lambert, herregud sicken röst han har. Med tanke på Idol, Anders Bagge är sjuk inför kvällens sändning och hur ska det gå? Hmpf.

Tänd ett ljus eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0