Eddie

Och där åkte Eddie ut ur Idol och det var inte mer än rätt, jag gillar killen men kan han sluta sjunga falskt?
Pizzan var god men dem förvirrar nästan alltid ihop våra pizzor, ge oss rätt pizza nästa gång, tack!
Vinet ligger på kylning och det lär de få göra ett tag till eftersom vi inte har någon vinöppnare?
Mina naglar behövs filas till och målas om, Gert Fylking skulle aldrig godkänna dem så som de ser ut nu.

Min mamma ringde ikväll igen och jag blev åter glad. Hon och min lilla lurviga älskling jobbar och sliter hela helgen. De är ett perfect team.

*djup suck* Idol är slut, pizzan är slut, chipsen är snart slut, vad ska jag nu göra under resterande del av kvällen?
- Fixa en kopp med glögg, ja det blir bra.




Jag återkommer?

Kommentarer
Postat av: Julia

Börja tänk på hur du vill ha bloggen :D Skall bli kul att fixa den åt dig!

2009-11-14 @ 18:16:35
URL: http://twoforone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0