kiddyface

Hej på Er.

Idag gick jag upp tidigt för att slippa kö på Nordea (trodde jag), kom dit 10.01 och hade redan då en timmes kö framför mig!! Sen tog mitt bankärende ytterligare 20-25 mins... Det var jag och pensionärerna, yee.
Min älskling sökte upp mig på banken, efter det åt vi god lunch på Vanilj, sen gick vi runt på stan i timmar och köpte lite saker. Allt var bara jättemysigt. Väl hemma drack vi det te vi köpt, mineralte med massa julörter i, gott.
Nu ikväll dricker vi vin och försöker få igång älsklings laptop... försökte formatera om den men den dog 2 ggr... så jag kom på idéen att ställa ut den på balkongen och mycket riktigt, åtta minus gjorde susen, den går som x2000 nu. Håller på att installera WoW, ska speeeela. Hopppas bara att laptopen funkar inne i värmen sen, annars får vi lämna in den imorgon, men de pengarna lägger jag gärna på annat, faktiskt.

Jag ser fram emot imorgon, kallt väder och sol är jättefint. Vi ska till stan igen och köpa lite saker, myspys.

Jag gillar verkligen livet.

PUSS på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0