bad romance

Jag känner för att skriva samtidigt som jag inte har någon inspiration...mitt huvud är tomt på smaskiga nyheter och fullt av negativa tal. Jag har bestämt mig, jag lägger matten på is och försöker igen i vår. Jag har verkligen inte hunnit med den. Däremot har jag fixat till bra betyg i de övriga ämnerna, stolt.

Står i kö för att komma in på min server...varför måste alla spela just ikväll för?? Kanske för att det släptes en ny patch idag men ändå!!! Ge plats åt mig va.

Imorgon verkar det bli lussebak hemma hos Sannis, myyys!! Nää nu orkar jag verkligen inte skriva mer.

Puss på Er!

Kommentarer
Postat av: sanna

Allting kommer kännas bra efter lussebaket! :D

2009-12-09 @ 21:52:03
URL: http://sannanicander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0